Kas bännerreklaamiga on nüüd kõik? Kas Facebook ja Google on turundaja ainsad võimalused? Miks on podcast nutikas turunduslahendus? Nendele küsimustele saab vastuse podcasti episoodi kuulates. Loomulikult räägib Priit Kallas - meie saatekülaline - lõpuks ära ka saladuse, et kuidas siis saab kick ass digiturundajaks.
Kokkuvõtvalt saab ütelda, et märgusõnadega trikitamise aeg on läbi. Samuti on Facebooki orgaaniline reach täiega möödanik. SEO koha peal paneme käe südamele ja ütleme - kui su koduleht on paari pooletoobise lausega maandumisleht, siis pole mõtet ka märgusõnareklaami osta.
"Palun vabandust" - see oli maailma esimese pop-up bänneri teinud mehe avaldus ühes artiklis. Ta päriselt kah ei teadnud, et see asi niisuguseks kujuneb. Ajaloominutid on muideks uus rubriik meie podcastis - siin episoodis räägib Kent väga värvika loo esimestest bänneritest.
Episoodis kuuldud "We will" kampaania kokkuvõte on siin:
https://www.theatlantic.com/technology/archive/2017/04/the-first-ever-banner-ad-on-the-web/523728/
Tasuta SEO raamatu link, millest Priit Kallas rääkis, on siin: